Cash&Carry je samoizbirni način prodaje na debelo in je namenjen prodaji blaga vsem vrstam pravnih subjektov, ki kupujejo blago za nadaljnjo prodajo in predelavo.
Zanesljiv in kakovosten partner vsakega podjetja
Že poznate sistem »pridite in odpeljite«? Ravno to vam omogoča enostaven in hiter izbor izdelkov v poslovalnici Cash&Carry Postojna. Za pomoč pri izbiri izdelkov se lahko vedno obrnete na prijazno skupino izurjenih in strokovno podkovanih prodajalcev, ki vam bodo pomagali narediti pravo izbiro.
Ponudba v poslovalnici Cash&Carry Postojna je široka, saj boste tu našli osnovna živila, mleko in mlečne izdelke, sadje in zelenjavo, sveže meso in mesne izdelke, zmrznjena živila, alkoholne in brezalkoholne pijače ter ostala neživila po neverjetnih cenah. Ponudbo ves čas tudi širijo, saj vedo, da je obsežen asortiment temeljni pogoj za zadovoljstvo strank. Ime Cash&Carry Postojna stoji za kakovost in ugodne cene.
Cash&Carry se nahaja v središču mesta Postojna, kjer so prisotni že od leta 2008. Iz Cash&Carry se oskrbuje celotna Notranjska in Kraška regija. Na območju so tudi največji oskrbnik javnih naročnikov, HoReCe in OMV bencinskih servisov. Prepričajte se tudi sami in obiščite Cash&Carry Postojna v Supernovi Mercator Postojna. Prav vsako podjetje bo v vseh centrih Cash&Carry našlo zanesljivega in kakovostnega partnerja.
Vaš najboljši sosed se nahaja v Supernovi
Skupina Mercator je ena največjih gospodarskih skupin v Sloveniji, sestavljena pa je iz trgovskih družb. Družba Poslovni sistem Mercator, d.d., s sedežem v Republiki Sloveniji obvladuje celotno družbo Skupine. V Sloveniji je prisotna z desetimi, na ostalih trgih Jugovzhodne Evrope pa v okviru Skupine Mercator posluje šest odvisnih družb.
Primarna in glavna dejavnost Skupine Mercator je trgovina na drobno z živili in izdelki vsakdanje rabe v gospodinjstvu, ki pa je dodatno razširjena s ponudbo raznih dopolnilnih storitev. Njihov cilj je kupcem ponuditi celovito izkušnjo, ki zajema kombinacijo cenovno ugodnih izdelkov in priznanih blagovnih znamk ter premium ponudbo. S kampanjo "Radi imamo domače" pa spodbujajo razvoj lokalnih proizvajalcev ter uporabo domačih izdelkov.